17/10-09

Nu orkar jag verkligen inte med mera.
       När man väl hoppas och tror att det kommer bli bättre, rasar ens drömmar och tankar.
       Och det är jobbigt att ens få upp en endaste liten tankte som handlar om det där, allt, vi... oss
       Det är jobbigt nog att låtsas hela tiden, att gråta hela tiden, att tänka är detta det jag förtjänar.
       Och jag vet att jag egentligen inte borde skriva sånt här eftersom det är många som läser min blogg
       och jag mår bättre av att bara få skriva av mig lite.
       och  jag behöver verkligen hjälp ! allvarlig, seriös hjälp och det behövs nu snarast.
       något kommer gå fel. något kommer att gå riktigt fel snart. 
       vill varken veta eller tänka på vad det kommer att bli.
       jag vill bara att allt ska vara bra, så som det va för länge länge länge sen.
       det känns som om den tiden aldrig riktigt existerade.
       att det faktiskt var du, det var dig jag såg. ingen annan. 
       ingenting är detsamma längre.

      
bråk-tårar-skratt-och mer tårar och bråk
       men du är allt, vad kan jag göra, jo ingenting. kommer inte bli bättre om vi är utan varandra heller,
       kommer bara bli värre.

och sen är jag 1000% säker på att ni kommer skriva sånt shitt som "finns här o blablabla"
nej tack, det behövs inte  jag vet vilka jag kan prata med och inte.

Kommentarer
Postat av: natta ofc ;)

I sommar cornelia, då ska vi leva livet med elr utan dem tokstollarna ;) lovar att det kmr bli den bästa ever :D <3

2009-10-19 @ 13:15:35
URL: http://nattlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0