5/10 - kul

allting har vänds tvärtom! jag känner inte igen dig. vad har alla gulliga små ord och kommentarer tagit vägen? alla ömma och kärleksfulla kyssar du alltid gav mig? det enda du gör nu är klagar klagar klagar.. oavbrutet .
aaaa jag tänker aldrig mer be dig om hjälp, du är fucking dum i hela huvudet, det sa du inte alls du bara ljuger. allltså du fattar inte men sånt orkar man inte höra dag ut och dag in hela tiden. jag orkar inte med det eller dig mer, och du smittar av dig att jag inte orkar av mig själv längre. all den energin jag lagt ner på dig, det gör så ont när man aldrig får något tillbaka, och jag försöker och försöker, men räcker aldrig till.. blir så ledsen hela tiden, och du säger att jag gör mig själv ledsen, aa det är sant, jag får skylla mig själv att jag inte gav upp på dig för  länge sen, men jag har hela tiden haft hopp om att du ska ändra dig.., undrar bara när resultastet ska visa sig !

menmen, kul tio månadersdag-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0