5/12-08

Om cirka 31 minuter har vi varit tillsammans i tio månader, tiden går så snabbt men ändå så långsamt. Det känns som om vi har känt varandra mer än ett och ett halvt år, det känns som om det är tiden vi varit tillsammans och att det var så sjukt mycket längre sen vi träffades första gången.   Och älskling, min kärlek till dig kommer alltid vara obeskrivlig, så stark. Mina känslor kommer aldrig svagna, aldrig sjunka. Du kommer alltid att vara på topp i mitt liv. Du är exakt en sån där kille som alla tjejer går och trånar efter, men aldrig hittar någon. Jag gav upp efter allt mitt letande, och då, till slut kom du fram. Och jag är så oehört tacksam för det. Du är allt för mig. Ingen och ingenting kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta, i mitt liv. Det är du Rami, bara du !

JAG ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID RAMI,för alltid

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Skicka bilder till [email protected] då :D

2009-10-05 @ 09:05:03
URL: http://danieldynesius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0