hejsan hejsan små sötnosar :)

God kväll allesammans, på finskdialekt vet att alla älskar finska, eftersom jag är delvis finsk så är det rätt sjääääälvklart ! ;)

idag var det skola, och det hände en incidens lite innan idrotten... jag hade på mig ett par "klick-stövlar" med dragkedja dåvaaaaaaaaaaa och givetvis så gick inte skiten upp utan jag fick be alla mäjliga att försöka, för jag ville verkligen vara med på idrotten, kämpar med vikten you know ;)   men häpp, det gick inte sen kom lilla fiafis och klarade det, när alla redan var ombytta och han hade ropat upp alla osv.  inte kul alls

men men jag lever väl för det :) två kg återstår till mitt mål :) fast tryckte i mig en snickers nu så kanske går upp? eller nej!  just det! jag går ju bara ner ! ! kanon !

nu ska jag hjälpa min sysling i finland med några bilder av våra åstider i vårt underbara smutsiga land Sverige ! guuuuud va kul, haha.

och igår var rami och jag och handlade saker till min myspys kissekatt princess,  bilder kommer senare, mitt internet cpar :(
men puss så läng :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0