helgen var kanon ! :)

Hallå alla faaaaans :) förlåt förlåt för min dåliga uppdatering under helgen nu. men nu ska jag börja att berätta om helgen, fredag-lördag, intressant, haa? ;)

I fredags var det jävlar i att partyparty @ rami´s place. det var typ sara kim anton emil osse mfl, de vanliga helg-räddarna :)  och det va lite sjukt, det finns så otroligt många i min ålder och både uppåt och neråt som spelar mer onyktra än vad de är egentligen, men jag förstår inte varför ? fjortisar har man roligare för att låtsas att man är huuur full som helst, eller är det bara för att få uppmärksamhet? ....hmm,tänkvärt!    men iallafall, har ni aldrig varit i situationer där ni varit onyktra, och tvingat er själva vara nyktarare än ni är..., välkommen till mitt liv, jag är jätte lättpåverkad, men dock vill jag inte visa det för alla tror man fejkar, men det beror från person till person. men men jag tycker det är väldigt störande med folk som spelar. punktslut. iallafall kvällen slutade bra, inget bråk, bara lite tjaffs här o var i hörnorna. men det gick bra med allt.
sen i lördags sov jag till typ elva, sen drog rami till sin brorsa och sen somnade jag om och vaknade typ ett tiden pga min babe cassandra ringde, tack o lov att du väckte mig :) sen åt jag min favoritmat- kryddstarkanudlar, de verkar vara asbra mot vikten, de är så starka att man tappar matlusten efter att tag, men man blir mätt och det kan inte vara så onyttigt heller, bara nudlar i lite lite vatten kvar , så de känns bra, håller mig kvar på mina kilon som jag är så rädd om.., eller vill ner ännu mer, men det kommer. iallafall, sen kom rami hem vid typ två tre tiden, och lagade mat till sig o så, sen kom cassie typ vid halv sju-sju och sen glodde vi tre på film o åt chips och andra godsaker... sen kom emil och natta förbi, de hade bokat bowlingsbana, så vi drog dit, vi fem. faktiskt kul ,discobowling, jag har alltid trott att det är gamlingar och familjer som spelar det på helgerna, men det var bara ungdomar, men dock var det kul tills andra- tredje rundan sen gick det utför. kan ju meddela att jag kom sist, rami som vann hade 310 och jag 145.  kanonbra coorn!

men iallafall nu ska jag ta o sova ut, ända till halv åtta imon, har bara tre lektioner så ska vara snuskig och osminkad imorgon, + att vi ahr idrott också, känns bra,kul eftersom jag kkämpar med vikten, ska ner till minst 50 ;)

 

pusspuss på er sötnosar :)


Kommentarer
Postat av: cassandra

seriöst cornelia du är SMAL!!!!!!

<3

2009-10-12 @ 17:22:28
Postat av: Kimpa

Haha vem spelade onykter igentligen ? inte va det jag iaf !

2009-10-19 @ 14:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0