hmm..

Jag har funderat mycket på det här med string och hotpants osv.
vet många killar som bara ääääälskar när tjejen har string på sig, men jag menar.. är det inte fan så mycket sexigare med typ spetshotpants ? :|  om jag får uttala mig rätt här nu, så är string bara så omodernt, var typ coolt och häftigt och snyggt osv när man gick typ  6an - 7an.., men nu är det lite väl omodernt, likadant med typ hål i navlen, också så ute. men de är väl snyggt o så. ( säger jag bara för jag har det och just nu världens snyggaste mage och mår kanon ! ) men ge er inte på det om ni inte redan har hål, lägga ut typ 500:- om inte mer sen blir det kanske inflamerat o så, det blev mitt när jag ahde det typ första året, inte alls kul och nu har jag pyttepytte lite hud kvar emellan om ni fattar, så gör det inte, utan hitta en ny trend som har med piercingar och göra istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0