okej, om från början



hallå hallå bloggen! jag kom nyss hem från rami, som bara har legat och sovit hela dagen, tråkmåns, fast iuförsig så gick han ju och la sig när jag kom hem från skolan... men ändå (:

idag har det varit lite långtråkigt, asså jag börjar bli trött på allt detta nu, alla dagar är den andre lik, EXAKT på pricken! upp vid halv sju, gör igjordning om jag pallar, drar till skolan, sitter o gör samma sak där, som vi gjort i över en månad nu, åka till rami, lata sig där och sen (helst) hem och sova. och så är det exakt likadant dagen efter. är så trött man blir typ psykad, kan se det som en svartvit film i huvudet, som går så värsta fort, upp-skola-rami-sova-upp-skola-rami-sova. haha så mycket har jag o tänka på just nu. 

och så är jag förbannad för migg förra inlägg försvann :S   spårlöst. ... men vad ska man göra :|

hmm,.. just det, jag var ju hos skolsyter i typ förra veckan, på sånt hälsosamtal. wiho jag är så glad, jag har krymt typ 1,5 cm (vilket är lite knäppt eftersom jag känner mig längre än någonsin med världens växtverk) och sen har jag gått ner i vikt så mycket att jag väger lika mycket som jag gjorde i sexan, och då var jag inte stor kan jag säga, fast det är också väldigt konstigt, eftersom jag BARA äter onyttigt och oregelbundet och tränar absolut ingenting, men det syns ju dock inte än, men nu ska jag börja träna o så så då kommer det förhoppningsvis att synas :)  väger nu ca
54kg och det är jag stolt över för ett tag sen var det typ fan 11kg+ på det där. men nu gäller det bara typ 6-8 kg till sen får det va så ! :)

och just det kära läsare som följer mitt liv titt som tätt, som ni då nog säkert har märkt har jag slutat röka, för gott nu hoppas jag, fjärde dagen och har bara tagit ett ynka bloss och är så glad,






och mitt hår växer nu också, ännu bättre. och så blir det bantningspulvret och bleka tänderna och ta bort leverfläckar nu i veckan, äntligen orkar jag bry mig om mig själv. och unna mig lite för en gångs skull. men nu blir det lite muuusic och sen tv och sova :)

kommer nog skriva lite till sen :) pussupuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0