söööööndag..

Hejhej bloggen, jag har inte tid med att blogga längre, är så mycket annat hela tiden .
men nu i helgen har det varit ganka lugnt. i fredags hängde emil och natta på mig hem hit till rami, så vi satt lite vid datan, pratade lite skit o spelade tvspel ;)
sen kom mamma och pappa på fika runt sex tiden här hemma hos rami och kollade på kattungarna o lite så. sen kom osse en stund vid nio tiden och stack runt tre tror jag.


sen igår, lördag... fick rami ett ryck när vi låg i sängen och typ var nyvakna.. då ringer emil om någon jävla bil han hittade på internet, jaha då var det bara till att klä på sig och hoppa in i bilen och åka ända till kristianstad !! och han köpte den, en svart saab 93:a -01 resten fastnade inte i mitt huvud ;)

sen nu idag händer det nog inte så mycket. rami är hos sina föräldrar och jag är här hemma och gosar med dom små liven :) så söta :)  

det kommer bli en bildbomb på allt o alla, har inte haft min usb-sladd här hos rami så fixar det när jag är hemma, typ måndag-tisdag :)

nu ska jag pussa lite på princess :)
ha de bra. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0