tjohej !

Hejhej bloggen, nu är jag igång och skriver igen, glada ni blev nu va ;)

jag utlovade dock en bildbomb i förra inlägget eller var det var. och det kommer i nästa inlägg, håller på att lägga in bilderna från mobilen och kameran till datorn nu, tar lite tid bar eftersom det är över 200 bilder. haha

menmen, idag hade vi bara typ en halvtimmes lektion. från 10.20 - 10.45, väääääääldigt slöseri med tid ! så rami kom och hämtade mig igen direkt typ, satt o pratade lite med angelica och annie så länge tills han kom. sen åkte vi hem en stund och sov till typ två sen åkte vi hem till mig. mamma och pappa då. så blev det lite snack och kaffe o så :)  sen hämtade vi osse och tvättade nya bilen o lagade mat o lekte med kissarna o lite så :)
o just de! trodde min lilla stella hade dött innan!!! hon bara låg helt blixt stilla hur mycket man än petade på henne. sen vaknade hon till liv efter typ 5-6 minuter ! :(  tur det ! :D

men nu är bilderna klara så lägger in ett inlägg till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0