21/9



Hej hej allihopa, jag har precis kommit hem från älsklingen. ligger just nu och dricker barn juice och kollar på tidernas bästa serie, givetvis 2 ½ määän ;) wohoo så bra dom är, tröttnar aldrig :)  menmen, nu ska jag kolla runt lite nys kläder att beställa. och just det, sen bloggen började dra igång, har jag fått massa gratis prylar, tabletter i mängder som ska vara bra för olika saker och haha en massa försäkringar typ , på alla mina värdesaker, kanon! men betyder dock att ni tattiga snorungar ska gå o sno mina saker, men.. ;P
och just det angående bilderna, så är linda världens bästa, jag och rami får världens sötaste kissekattunge av henne, går inte att förneka, eller hur folket ;) ...o den ska heta princess (a) bättre kan det inte bli vaaaaaaa ;) så tacktacktack o tusen mer tack :) längtar tills skitungen kommer heeeeeeeem till oss:D:D
höhö, o just det ja, vi va en runda på stan också, jag linda ida och natta, gick o kollade läget lite, åt lite favoritmat,- donken ! vad annars, sen skulle jag ta bussen till rami, men då kommer han istället och hämtar upp mig, vi går ner på h&m och han köper vääärldens finaste mjukisbyxor till mig, cerise rosa såna flufffluffgos byxor haha, så tack så jätte mycket älskling! älskar dig du är bäst !
sen åkte vi och handlade lite på willys där vi även träffade på pååålägg ! haha mysmys, men nu ska jag vänta på att ramutt ringer och så ska vi prata tills jag somnat, vilket jag gör rätt så snart :) gick upp tidigt idag, så sjukt trött, inte tagit min eftermiddagslur som jag alltid behöver göra för att klara av mina otroligtjobbiga dagar, ni skulle inte klara en vecka i mitt liv säger jag ju bara! haha uhuuuu krävande allt är. menmen
och just det !! är bullimi en sjukdom sjukdom eller är det någonting man inbillar sig, att man måste spy o skit ?
mamma o jag diskuterade lite granna nu innan när jag kom hem , haha.
 
men men , här kommer lite bilder på min söta PRINCESS !!



Kommentarer
Postat av: lindaape

hon kommer nog trivas bra som attan hos er :D! jag ska bara uppfostra henne lite innan.. (;

2009-09-21 @ 21:53:31
Postat av: natti

riktig sötnows :)

2009-09-22 @ 18:42:12
URL: http://nattlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0