23.35 och jag älskar rami mer än allt :)

Hej bloggen, jag vet det har varit lite dålig uppdatering nu senaste dygnet, men nu är jag tillbaka och hemma från min babe ;)
hm, inte direkt hänt så mycket i mitt liv, mamma har blivit jätte mysig och köper saker till mig, utan anledning nu hela tiden, kan man fråga sig varför, vunnit på lotto eller något ?

slutade lite tidigare idag, typ vid halv två och det va skönt som tusan. så kom rami, älskade älsklingen och hämtade mig. så åkte vi hem till mig och hämtade äppelpaj och potatisgratäng som mamma hade gjort till honom :) haha, sen åkte vi vidare till honom där christian fortfarande låg och sov, haha han sov till halv åtta nu ikväll, stöööörd :)  och bara för det, en söt bild på honom med ramis mysiga namn mössa som jag så omsorgsfullt satte på honom , kommer här !





sen har vi inte gjort så mycket, ätit och fikat lite och så, glömde ju givetvis matteboken i skåpet hade fett mycket uppgifter tills imorgon, ligger efter så otroligt mycket nu känner jag ! så de är lite jobbigt.., men det löser sig alltid
hm, sen imorgon blir det att dra ner på stan en sabbis, köpa ett puder och ett BRA silverschampo och lämna tillbaka mina leggings som köptes igår på gina, skit kvalité, hade dom en timme typ, sen fan gick dom jävlarna sönder i sömmen :S

saknar redan min älskling... igen

men men , bara te o leva med., kommer senare en bild bomb :) har lite roliga bilder från dagarna som ska in ;) 
haha pusspuss gullungar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0