äntligen hemma !

Hej bloggen !   nu är jag äntligen hemma från skolan, måste säga att den sista timmen var så sjukt seeeg, eller var egentligen bara en halv timme men kändes verkligen som mer ! 
så nu har jag kommit hem, ätit våfflor med pappsen som äntligen tagit bort sitt gips, han höll typ på o dö nu i sommar, ramlade från ett högt tak. så är glad för han att han fick ta bort den stora klumpen:)
nu ska jag göra lite läxa tänkte jag mig, har både engelska och matte tills imorgon, jobbigt jobbigt.
sen ska jag hitta på något kul, få se sen. finns inte så mycket att göra när det är så dåligt väder !
få väl se om älsklingen har vaknat, så får han hämta upp mig :))  haha,
jajaa vi hörs sen , pussspussss
 
                                                                

                                                              visst har jag söt datamus ? :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0