hallå baaabes ;)

hejsan hejsan små älsklingar !  idag var det skola, som alltid så klart, jätte segt, vaknade tjugo över sju istället för sex som jag brukar, vet inte riktigt när jag somnade, två kanske,. pratade med älsklingen och rätt var det var så vaknade jag av att pappa knackade och sa att klockan snart var halv åtta, så det blev en slappisdag för mig i skolan ,skönt,  bara drog på dig mjukis byxorna och tjocktrjöan och knallade iväg . så nu ligger jag här i sängen och ätit nappat som bara den, haha och väntar på att rami ska höra av sig, för om inte.... så kommer jag våldgästa honom, vilket också kan vara rätt så kul då o då ;D nu ska jag lägga in lite bilder här o var på det som vart i veckan o lite så :)
cornelianyman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0