lördag kväll ;)

Hej igen !

nu har jag precis käkat vitlöksbaguetter med älsklingen. och nu åkte han till någon pokertunering o ska dricka o ha sig, så emil och natta kommer och sällkapa mig lite ;)

och cassandra&felicia - jag saknar er verkligen, alla kvällar, alla kvällar hos rami, alla kvällar och dagar vi kunde sitta ute och göra ingenting, bara kände sällskapet, prata om problem osv. allt tog slut när vi började skolan. kom i oliika klasser och olika skolor och hela köret. jag längtar verkligen tillbaka till sommarn '09 med er <3<3


Kommentarer
Postat av: cassandra

sommarlovet 09 var verkligen bäst!

jag saknar er & allt så otroligt mkt! ;'( puss hjärtat

2009-09-26 @ 18:00:10
Postat av: cassandra

2009-09-26 @ 18:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0