ny laptop ?

Hejsan hejsan alla mongolida idioter som inte har något liv, och just nu känner jag mig som en utav er, visst känns det bra att ha en good looking girl i er kategori ;) knew it!
iallafall, idag har det inte hänt så mycket, jag var i skolan, som jag visserligen är varje dag, men det sög, som det också vanligtvis gör..,   sen drog vi tjejer ner på stan gick runt lite, checkade läget o så, sen drog alla, typ linda åkte hem, ida försvann ?:s mimmie dansa och jag till älskling. så sen har det inte hänt så mycket mer tycker jag allt, typ ätit tacos aaas gott, men jalapenos och massa starkt i,  fast det va asso groteskt va starkt det va, brann verkligen i halsen , haha. vi testade en ny krydda ; explosive ! den va stark som tusan ska jag allt ta o tala om för er:p  haha usch.., men men nu så ligger jag i sängen o glor på nyheterna typ :S hahaah usch, INTE kul, 4-5 mimmie;)  men pratar ju med ramibabe så då blir ju allting så mycket bättre :)  ligger och kollar lite på ny laptop, rosa givetvis :)  går dock inte lägga upp bilder på den tänkbara sötdatorn, men det kommer ;)  sen nu igår hittade jag äntligen min kamera :D  så nu jävlar kommer det lite mer bilder, har kollat igenom min blogg och ser så himla tråkigt ut när det typ är inte är några bilder alls, inga vettiga iaf.  
sen kan jag ju bara tala om att jag fått ännu mer gratis saker nu, huuur mycket som helst nu när jag startade bloggen, haha as nice, tabbletter som ska vara bra för olika saker och gratis premination på veckorevyn o gratis försäkringar osv:9 kanon !
men nu ska jag iallafall se till att betala mina kläder jag skickat efter, blev för rätt mycket mer än jag tänkt mig,  ca 1250 :-  surt, men vad gör man inte för nya kläder ;) haha, älskar'tt. :)

hörs snart. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0