och nu kommer jag med mina klagomål.. igen

haha, här är det då ingenting som är posetivit idag :P
ska ta ut lite av min ilksa och tycka till lite !
vi var ju på stan o snurrade lite idag efter skolan i några timmar,
och jag HATAR mammor med barnvagnar, dom är bara,
bara i vägen och omöjligt att gå förbi ! 

jag HATAR pensionärer, dom går så jäkla sakta!
och givetvis ingen respekt för oss unga som kan gå
och vill gå lite fortare än 1km på 2-3 timmar !

och jag HATAR små mellan stora ungar, typ från 11år
som precis har börjat få gå på stan själva, med sina
små väskor och tagit typ klarblå teatersminks ögonskugga
så det ser ut som blåtiror, och sen folket upp till 13-14 vissa
 till o med 15 år gamla och så otroligt barnsliga, verkligen
fjortisar och springer runt o är sten tuffa !


utrota allihopa .., enligt mig då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, fjortisungarna kan skrämma en ibland..

2009-09-23 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0