onsdag kväll

Hejsan hejsan alla små söta människor som är så aktiva och intresserade i mitt okomplicerade liv ! hoppas allt är bra med er, för det är det är kanon med mig iallafall, så jag smittar väl av mig lite av min glädje och perfekta liv till er antar jag ;) right.  
idag iallafall har jag varit i skolan, har varit lite sisådär, eftersom jag blev ovän med turism&adimistrations läraren, lena... igen .. så det va lite surt, för hon är totalt jävla efterbliven !
sen gick jag ner till stan med två av favoriterna, linda o ida. sen tog jag bussen till älsklingen som låg o sov o kim bögade sig jämte han, hah o osse stackarn sov på soffan. så jag kom dit o väckte dom, synd ! men dom blev så glada när jag kom, ( like everybody else ;D ) sen har vi typ ätit tacos som alltid är en favorit, helt klart. sen har vi kollat lite på tv, sovit och bara tagit det lugnt hela dagen, skönt som fasen. och nu är jag så nervös inför mitt matteprov imorgon, att jag inte kan sova. dåligt samvete eftersom jag inte pluggat och jag suger verkligen stenhårt på matte !


och sen efterlyser jag någon som kan rita en tribal till mig till en tatuering, ca 10-15cm lång ohc typ 4-5 bred, ska sitta typ vid höftbenet och lite nedanför troskanten ;) så bara till att slänga in en kommentar om det ! ;)

sen ska jag bara tillägga att jag hatar emo's !  emo's och kullerstenar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0