plugg plugg plugg...

tjena tjenaaaaa, nu är jag hemma från rami. när jag kom dit så hade precis christian, rami och osse vaknat, så det blev att dom drack kaffe o var allmänt lata, så vi glodde på tv, simpssons (Y)
sen så körde vi hem christian och osse, och sen gjorde vi inte så mycket, men sen nu vid halv åtta så skulle osse rami och massa andra spela innebandy, så jag åkte hem till mig, och nu sitter jag här och har precis käkat pappas underbara köttfärssås :)  mmm (Y) ääälska !    och nu, plugg plugg plugg som gäller, fattar ingenting ! men ska försöka iallafall. sen ska jag se om christian vill följa med ut en runda o sitta o glo och prata lite kanske (:
as mys,   iallafall, nu finns det väl inte så mycket mer att säga, det regnar ute, verkligen öser ner, inte kul alls. det är kallt, och redan mörkt ute,   nu är hösten påväg :( 
DO NOT LIKE IT AT ALL !!
men men hörs snart, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0