riskakor (Y)

nu har jag tjockat mig lite med tacochips o tacosås och en o annan riskaka :)
kom hem från min älskade älskling för någon timme sen, och konstigt nog saknar jag honom redan, men imorgon ska vi dra ner på stan en runda och kolla upp en rosa mysdress (:

hmm, helgen nu då, i fredags gjorde jag typ inte så mycket, hade ivä - individuella valet i skolan, och jag fick fotografisk bild, typ gå runt o ta kort  o så, woho ! :) så kul och ännu bättre blev det när cassie också fick det :)  och lite sämre eftersom vi har vääärldens jobbigaste tjej i gruppen, ska ha svar på allt, vara lärarens gullunge och håller aaaaaaaaaaaaldrig käften! och hennes fula kompis också, som är så stolt över att hans pappa var fotograf, jag menar, jaha ingen som bryr sig? tror han sa det typ 5 ggr första lektionen helt utan någon frågat ! ååårh blir så arg :P
sen gick jag och cassie hem till mig, åt lite mackor sen kom kim och rami, och pappa hade lagt ner kärlek och omsorg i en beställd och eftertraktad potatisgratäng till rami som han kom för att hämta.., så jag åkte med dom hem till teleborg och cassie drog hem. sen gjrode vi inte så mycket. rami drog  på träning och sen drog vi bara ut en runda till stan och träffade lite folk :)
sen på lördagen, igår så åkte rami och jag, BMWN, måste obsaveras,  till vislanda marknad, så det var jag mimmie och Emelie som gick runt och va allmänt coola bland alla småbarn ;) haha, sen på kvällen drog vi ner till stan, till björn och tove, det va massa folk där o drack, så vi va där ett bra tag sen kom min älskade amanda som jag inte träffat på typ 2 månader, bajs unge. hon kom freja, linnea och natta typ. så de va kul. sen nu idag har jag träffat cassie och felicia på stan, inhandlade inte så mycket men imorgon så jävlar :)

men nu ska jag sova, ha det bra allihopa :)  pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0