sega lektioner - seg klass

hejsan hejsan, sitter just nu på lektion och skriver om turismens historia, så sjukt segt, inte ens någon lärare här och vikarien är i en annan klass och det enda man hör är "knappningarna" ?.. på tangenterna.
Ingen säger ett endaste ord. lite segt, jaaaa.
längtar till lunchen, är redan hungrig och det är typ 3-4 timmar tills dess så jag hoppas att det är något ätbart !
sen när jag slutat vid två ska jag och pappa äta våfflor (; asmys, sen hoppas jag på att min lilla sönmtuta vaknat tills dess, för saknar honom så otoligt :)

haha, men ha det bra allesammans !    pusspuss cooooooornelia


Kommentarer
Postat av: emmelist

då får jag önska dig välkommen till tävlingen och lycka till :D

2009-09-03 @ 09:43:52
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0