skola

hallå hallå , sitter just nu i skolan, datorkunskap på måndamorgnar ..... inte kul (N)
men i helgen iallafall så i fredags blev det bara film mys med chips o läsk med älsklingen, emil o natta, kommer dock inte ihåg vad vi kollade på.,   JO ! det gör jag ju nu, ahah vi kollade på jeepers kreeper, usch, hatar den men kan se den 1000 ggr om och om igen. haha cp. iallafall sen i lördags så va jag med natta som kom runt åtta tiden, och sen åkte vi runt lite med emil i hans skothög och höll på att dö. sen åkte vi till ramibabe som va och spelade pokertunering i en lokal typ vid väster, va lite folk där o högljutt ska de jälva i att va ! haha en as mysig gubbe va där, typ värmlänning och han stod stadit på jorde må jag säga ! haha men de va kul iallafall, sen åkte vi bort till henke och robin emn stund ,va dock abra utanför. sen körde emil iväg med dom tattarna utan att säga något, jävla cpbarn ! så där står jag o natta, två bliondiner, på araby mitt i natten , helt själva! fan tänker du med ditt as :O  haha blir så arg, usch fuck you :)   sen gick vi runt lite och hittade bort till väster till slut, efter att gått runt säkert en timme ;) haha emn de va kul, skönt när man väl fått upp värmen lite., haha sen åkte emil och natta hem, glada och kära igen....., ingen kommentar. sen körde rami hem oss typ 5 halv sex när han nyktrat till lite granna, så sov jag från ungefär sex till halv tio. sen diskade jag lite och städade o lagade mat och till slut väckte jag älskling och bjöd på min specialiét, taaaacos :D  hääh aaaaaaaas gott, längtar redan efter de ! haha
men nu ska jag tvinga med mig israasnopp ut i ösregnet  ! (Y)  har ju som tur är ett parraflax. så nu jäkla.  
hörs sen, ha de bra alla sötnosar, pusspsuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0