skolaaaa

sitter i skolan nu, har datorkunskap inte så kul direkt, men roligare än matte iallafall !
sen har vi en lektion kvar, +mentorstid och sen slutar jag, woho ! då ska jag cykla som en galning upp till älsklingen och våldgästa honom, eftersom han lär nog sova då :) haha.
nu har jag iallafall gjort klart mina alla arbeten som jag skulle, känner mig stolt eftersom jag är den enda hittills och jag brukar alltid ligga efter med allt eftersom jag är så lat av mig !  men det känns skönt, så nu ska jag nog bara slappa och lyssna på den nya favvislåten :D vet dock inte vad den heter, men den är bra som fäään.
hörs sen,
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Danny Munaierdjy Vega

You are so Sweet :) i soon go to sweden i hope we'll meet and then you will se a real man ;>

2009-09-09 @ 23:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0