snart så ... ;)

                                                                  woho !

                          

snackade lite med annie och fick lite tips, så en liten länk till henne här: http://www.foso.devote.se/

nu ska jag ut och gå lite tror jag, om jag pallar ta mig upp ur sängen, ligger så jävla skönt nu med fönstret öppet och ett tjockttäcke och datan som värmer så gott på magen ;)      och så måste jag bara lägga till en liten kommentar om d"storbloggarna", hur fan ska du ha det din sprängda idiot som man bara vill hänga upp och ner, du som va så naturlig, du som inte behövde läppförstoring o allt det där, du som va så himla bra och du va inte alls fjortis och härmade inte alls kissie. Allt ni gör är bara att vara fejk och provicera varandra, kan väl inte vara så kul i längden , eller ? jag hade inte tyckt det, den som förtjänar all ära för att vara bra på det hon gör är paulina-paow. hon är inte så spänd, elak och fejk som ni andra, och amir-gaybloggen är också fett skön. såna människor som ni andra, ni har väl inget annat bättre för er än att vara roliga och läsa för ni är så korkade och tråkiga så man verkligen får kul när man kollar på era bloggar.
men keep going, jag förlorar ingenting på det, bara ett jävligt långt liv efter så många skratt jag fått av er !
haha men nu ska jag kolla kläder tills imorgon, och sen ska jag träffa rami en stund, sen ska jag sova:)

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0