sov dags snart ?

hej bloggen, Som ni säkerligen såg i inlägget före så va mimmiebus lite spontan och skrev lite, haha.
men men nu är jag hemma iallafall, från älsklingen. ganska skönt, öppet fönster, sviinkallt o sen ett tjockt duntäcke och simpssons, askalas. och sen så givetvis älsklingen i ena örat, bättre kan det inte bli !
och imorgon blir det skola som vanligt, börjar redan bli fett skloltrött, helt kallt o gå på morgnarna nu, o jobbigt är det med ! men börjar vid åtta, sen slutar runt två, så det är skönt.
och just det silverschampot jag köpte var kanon bra, 90:- på åhléns , isadora. använde det en gång och det gav faktiskt lite granna resultat, men ska inte missbruka det som jag gjorde sist, :) menmen, nu blir det att glo på simpssons och kallprata lite till med ramibabe tills jag har somnat, sen blir det till att fundera ut hur jag kommer till teleborg imorgon, och om pappa har gjort potatisgratäng och äppelpaj till rami imon så blir de inte buss kan jag ju säga ;) haha men ha det bra allihopa !

puss&kram.,  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0