torsdag morgon :@



Hallå hallå snyggos, sitter på lenas sjuuukt tråkiga lektion och klar med uppgiften och i stort sätt väägrar att göra en till ! vill bara ha det jäkla matteprovet och sen dra heeeem ! 
kände redan så fort jag vaknade att detta kommer bli en lååång och seg och tråkig OCH DÅLIG dag, trots det att vi slutar redan kvart över tolv. men blir nog bättre när ramutt kommer :)
och sen kan jag ju bara säga att jag håller med -peeeep-, jag är också så jävla trött på dig så jag kan spy ! 
så falsk, så tråkig, så sjukt efterbliven !  men håll ihop, för du är iiiingenting annars, INGENTING !

nää nu ska jag vara lite mer posetiv och sitta o störa min pälsmössa som sitter jämte mig.
huh? vem ? linda?   JAAA :D:D

pusspuss på er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

"och sen kan jag ju bara säga att jag håller med -peeeep-, jag är också så jävla trött på dig så jag kan spy !

så falsk, så tråkig, så sjukt efterbliven ! men håll ihop, för du är iiiingenting annars, INGENTING ! "



Ska detta vara menat mot mig!? VAD I HELVETE HAR JAG GJORT DIG CORNELIA?, är det så här man reder upp saker? och vad är det för stil att klicka så fort man ringer också? du kan ju åtminstone förklara dig? :S

2009-09-24 @ 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0