trött och seg

 
                      bild från gårkvällen med christian

                                                    
hejhej bloggen, jag har just nu precis kommit hem från rami. han och några kompisar åkte och badade på äventyrsbadet, så jag ville inte följa med så jag bad pappa hämta upp mig och nu har jag precis städat lite och ätit kexchoklad. rami vann en stor sån på 2,5 kg på liseberg i helgen, och den tar aaaaldrig slut, haha så de är bra., iallafall, nu tänkte jag käka lite och sen duscha och sen sitta här och inte ha något liv ;)     ha det bra !
Igår orkade jag inte med skolan, så va på stan med Rami, Christian, Osse och Kim,
va jätte trevligt, tills några fula människor dök upp :o  blärk säger jag bara !
och sen så skulle Rami åka hem till sina föräldrar en stund så då åkte jag hem till
mina, ett tag sen jag träffade dom nu, syyyn´!    sen hade jag ingenting och göra på
 kvällen där och det hade troligen inte Christian heller, så vi möttes upp och gick en
runda, vid sjön, på norr och nere i stan, sen kom Rami och hämtade upp oss och
åkte hem till Teleborg. hände inte så mycket, men sen så kom Kim och Bezze och
vi kollade på film och lite så, försökte fixa lite med Ramis data som hade fuckat. sen
 så blev det lägg dags vid tre tiden, fast jag somnade till lite i filmen också, haha
schyyy
;)  gick inte till skolan idag heller, är redan skoltrött, men de är skönt med
sovmorgon varje dag, blev till halv ett ungefär idag , haha . sen idag så skulle alla
grabbsen åka och bada på äventyrsbadet, och jag ville inte med så jag åkte hem till
mig på norr. Så nu har jag städat lite och ska snart käka tror jag. sen ska jag ta en
dusch och sen får vi se vad det blir .   
men ha det bra ,  pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0