-

Nu är jag nyduschad och fräsh men känner mig ändå så sjukt skabbig,ont i halsen o helt sliten, inte fått riktig sömn på ett par dagar. och jag behöver min skönhetssömn! haha, fanns ingen mat idag heller nere i köket som passade mig, så ett glas vatten eller två blir det. sen får jag se om jag få matlust senare. Har ju haft virus i halsen i snart två veckor, gått på pencilin och shit, typ 12 tabletter per dag !?  kan dom inte göra en tablett med allting i istället?men de är väl bara jag som är så smart (Y)      
jajamen, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har smörjt in mig nu i världens bästa bodylotions, ena är från dove-summer glow  och den andra är från the body shop-mango, så nu är jag gyllenbrun och livet i största allmänhet är helt underbart !


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Dove är bra, men fan vf ska den lukta så äckligt och så.. avslöjande ;P

2009-09-03 @ 09:43:21
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0